Toshkentda tashqi reklama nima
Tashqi reklama — bu ko’chada, binolarning tashqi yuzalarida va transportda joylashtirilgan reklama xabarlari. Grafik tasvirlar, video va (yoki) matn sifatida taqdim etilgan. Asosiy vazifalar potentsial mijozlarning e’tiborini jalb qilish, tovarlar va xizmatlar savdosini oshirish, tovar xabardorligini oshirishdir.
1C dasturchisi kim?
1C mutaxassisi-1C: Enterprise platformasida axborot tizimlarini yaratish, sozlash va qo’llab-quvvatlash bo’yicha bilim va ko’nikmalarga ega bo’lgan mutaxassis.
Kem QA Engineer?
Sinovchilar, sinov muhandislari yoki QA — bu dastur yoki ilova qanday ishlashini tekshiradigan odamlar. Ular xatolarni qidiradilar, dastur mo’ljallangan narsani aniq bajarishini kuzatadilar, mahsulotn
ASO mutaxassisi kim?
ASO “App Store optimization” so’zining qisqartmasi. Birinchi mutaxassislar App Store uchun optimallashtirishga e’tibor qaratdilar, chunki foydalanuvchilar ko’pincha ularda ilovalar va qo’shimcha mahsulotlarni sotib olishadi. Endi ular Google Play, Huawei App, Gallery yoki GalaxyStore kabi barcha do’konlar bilan ishlaydi.
Mahsulot menejeri kim?
Maqolada navigatsiya: Mahsulotni boshqarish ko’nikmalari Qanday qilib product manager bo’lish mumkin? Product va project o’rtasidagi farq nima? Samaradorlik qanday baholanadi? KPI Dasturlar va xizmatl
Brend menejeri kim?
Brend menejeri-brendni rivojlantirish, yangi mahsulotlar/subbrendlarni ishga tushirish bo’yicha uzoq va qisqa muddatli strategiyani ishlab chiqish va amalga oshirishga bag’ishlangan mutaxassis. Brendn
Web-tahlilchi kim?
Maqolada navigatsiya: Asosiy vazifalar Nimani bilishingiz kerak? Malaka darajalari Ijobiy va salbiy tomonlari Muhim fazilatlar Web-tahlil bo’yicha trening Istiqbollar Asosiy maqsad Web-sayt yoki dastu
Сommunity menejeri kim?
Nima qiladi? Kerakli ko’nikmalar Kasb istiqbollari Kasbning ijobiy va salbiy tomonlari? Biznes uchun foydasi Ish uchun vositalar Qanaqa KPI? Ko’nikmalarni qanday tekshirish kerak? Qanday qilib communi
Onlayn marketingdagi atamalar
«Reklama»-bu maqsadli auditoriyani jalb qilish maqsadiga erishish uchun turli xil vositalar va kanallardan foydalanadigan biznesni targ’ib qilish usullaridan biridir. «Brendni shakllantirish» – korxon
Targetolog kim?
Maqola navigatsiyasi: SMM menejeri yoki targetolog? U nima qiladi – oddiy so’zlar bila. Targetolog kim? Asosiy ko’nikmalar Rivojlanish tendentsiyalari Kasbning ijobiy va salbiy tomonlari Qanday qilib
Kontent sotuvchisi kim?
Kontent sotuvchisi – bu kontent orqali biznes muammolarini hal qiladigan shaxs. Vazifalar har xil bo’lishi mumkin-mijozlarni jalb qilishdan tortib, sotishni ko’paytirish va sodiqlikni oshirishgacha.
Internet-marketolog kim?
Internet-marketolog nima qiladi? Qanday vositalar bilan ishlaydi? Qanday vositalardan foydalaniladi? Ishni qanday baholash kerak? Qanday fazilatlar kerak? Ijobiy va salbiy tomonlari Qanday qilib Inter
Kopirayter kim?
Nima qiladi? Qayta yozuvchi, muharrir va kontent sotuvchisidan nimasi bilan farq qiladi? Yo’nalishlar Qanday qilib pul ishlasa bo’ladi? Qanday o’rganish kerak? Buyurtmalarni qaerdan olish kerak? Kopir
SMM mutaxassisi kim?
Ish biznes va savdoga qanday ta’sir qiladi? Asosiy vazifalar Asosiy ko’nikmalar Xizmatlarning darajasi va sifatini qanday baholash mumkin? Ishning afzalliklari va kamchiliklari Qanday qilib SMM mutaxa
Kontent menejeri nima qiladi?
Qaerda talab qilinadi? Vazifalar Nimani bilishingiz kerak? Yozish Trendlar va texnologiyalarni kuzatib boring Qanday ko’nikmalar kerak? Qanday qilib ish qidirish kerak? Ish haqi nimaga bog’liq? Tez-te
PR o’zi nima?
Maqolada navigatsiya: Nima qiladi? Turlari To’liq tsiklli PR agentligi PR kompaniyasi yana nimani etkazib beradi? Ish uchun tayyorgarlik Media & kontent strategiyasi Raqamli aloqa Ichki aloqalar M
Direktolog: kim va nima qiladi?
«Yandex-Direct» xizmatida kalit so’zlar bilan reklamalarni sozlaydi. U reklama beruvchidan asosiy iboralarni bilib oladi va keyin xizmatlardan foydalanib tegishli so’rovlarni tanlaydi. Masalan, siz a
SEO mutaxassisi kim?
Nima qiladi? Tashqi optimallashtirish Qanday mutaxassisliklar mavjud? Nimani bilish va qilishi kerak? Qanday ish haqi va istiqbollar? Ish vazifalari Kasbiy mahoratlar (Hard skills) Shaxsiy fazilatlar
PPC mutaxassisi nima qiladiv?
Qisqacha! PPC mutaxassisining vazifalari Targetolog kim? PPC dagi gradatsiyalar Qanday qilib PPC mutaxassisi bo’lish mumkin? Qanday ko’nikmalar kerak? Kasbning plus va minus tomonlari Qanday soft skil