Hammasi haqida Customer Service: eng yaxshi mijoz xizmatini qanday ta’minlash mumkin?
Bugun xizmat sifati — bu mijozlar kompaniyani baholaydigan yangi standart. Yaxshi mahsulot yaratish yetarli bo’lgan vaqtlar bor edi va bu yuqori sotuvni kafolatlar edi. Endi bozor o’zgardi, xaridorni
Nima bu brending va u nima uchun kerak
Brend va brending — bu har qanday kompaniyaning bozor maydonida o‘z ta’sirini kengaytirish va rivojlanishga intiladigan muhim tarkibiy qismlaridir. Ushbu maqolada biz brending va uning tarkibiy qismla
Nima bu clickbait?
Ingliz tilidan clickbait, click «klik» + bait «o‘lja» — bu onlayn reklama daromadini olish maqsadida kontentni ifodalash uchun qo‘llaniladigan salbiy atama bo‘lib, u ko‘pincha ma’lumotning sifati yoki
Onboarding: bu nima va buni qanday qilish kerak
Termin kelib chiqishi Bu termin inglizcha “on board” iborasidan kelib chiqqan bo‘lib, “kemada” degan ma’noni anglatadi. Odatda, bu terminning mazmunini tushuntirish uchun samolyot va styuardessa ishig
Brief nima?
Brif (inglizcha Brief — yo’riqnoma, qisqacha ma’lumot) — bu hujjat bo’lib, unda buyurtmachi ijrochi bilan birgalikda vazifalarni belgilaydi, kelgusi ish bosqichlarini aniqlaydi va mumkin bo’lgan texni
Telegram kanalingizni muvaffaqiyatli rivojlantirishning sirlari
Telegram-kanal yaratish va uni rivojlantirish haqida o‘ylayapsizmi? Unda siz to‘g‘ri manzildasiz, chunki ushbu maqolada biz Telegramning ko‘plab afzalliklari va imkoniyatlari haqida gaplashamiz, shuni
Formula ROI marketingda
ROI koeffitsientini baholash – marketing kampaniyasining juda muhim momenti. Bu sizning brendga qilgan sa’y-harakatlaringiz qanday foyda keltirayotganini aniqlashga yordam beradi va olingan ma’lumotla
Onlayn-konsultant uchun sayt
Onlayn-konsultant saytda – mijozlar bilan tezkor aloqa uchun qo‘shimcha kanal hisoblanadi. U konversiyani oshirishga, foydalanuvchilar ishonchi va sadoqatini oshirishga, kompaniya yoki buyurtma haqida
Sayt konversiyasini hisoblash formulasi
Konversiya saytning qanchalik samarali ishlayotganini tushunishga yordam beradi va biror narsa noto‘g‘ri bo‘lsa, tezda choralar ko‘rishga imkon beradi. Ushbu ko‘rsatkichni uzoq muddatli tahlil qilish
Virtual ATS — bu nima?
An’anaviy telefon tarmog’i qimmat turadi — raqam sotib olish, provayder xizmatlari uchun to’lash, uskunalar sotib olish kerak. Bularning barchasiga biznes ancha mablag’ sarflashi kerak bo’ladi. Virtua
ATC — bu nima oddiy so’zlar bilan?
2019-yilda Avochato kompaniyasi tadqiqot o’tkazib, mijozlarning 1/3 qismi yozishdan ko’ra, qo’ng’iroq qilishni afzal ko’rishini aniqladi. Shuning uchun, hatto digital davrida ham telefoniyaga e’tibor
Nima bu leadgeneration
Potentsial mijozlarni yoki leadlarni jalb qilish har qanday biznes uchun asosiy vazifalardan biridir. Lead bo‘lishi mumkin bo‘lgan foydalanuvchi: saytda ro‘yxatdan o‘tgan, xabarnomaga obuna bo‘lgan, s
Nima bu lending?
Landing page so’zi ingliz tilidan so’zma-so’z “qo’nish sahifasi” deb tarjima qilinadi. Oddiyroq qilib aytganda, lending pejd — bu mahsulot, xizmat yoki tadbir haqida hikoya qiluvchi sayt. Masalan: osh
Instagram Web: kompyuterda va VPNsiz Instagramga qanday kirish mumkin
Instagram — dunyodagi eng mashhur foto va video almashish platformalaridan biri bo‘lib, dastlab mobil qurilmalar uchun ishlab chiqilgan edi. Biroq, vaqt o‘tishi bilan servisga kengroq va qulay kirish
Qanday qilib biznes WhatsApp Web’dan foydalanishi mumkin
Zamonaviy dunyoda, muloqot tezligi va qulayligi biznes muvaffaqiyatining asosiy omillaridan biriga aylanmoqda, WhatsApp Web nafaqat mashhur xabar almashish ilovasi, balki kompaniyalarni rivojlantirish
Toshkentda tashqi reklama nima
Tashqi reklama — bu ko’chada, binolarning tashqi yuzalarida va transportda joylashtirilgan reklama xabarlari. Grafik tasvirlar, video va (yoki) matn sifatida taqdim etilgan. Asosiy vazifalar potentsial mijozlarning e’tiborini jalb qilish, tovarlar va xizmatlar savdosini oshirish, tovar xabardorligini oshirishdir.
1C dasturchisi kim?
1C mutaxassisi-1C: Enterprise platformasida axborot tizimlarini yaratish, sozlash va qo’llab-quvvatlash bo’yicha bilim va ko’nikmalarga ega bo’lgan mutaxassis.
Kem QA Engineer?
Sinovchilar, sinov muhandislari yoki QA — bu dastur yoki ilova qanday ishlashini tekshiradigan odamlar. Ular xatolarni qidiradilar, dastur mo’ljallangan narsani aniq bajarishini kuzatadilar, mahsulotn
ASO mutaxassisi kim?
ASO “App Store optimization” so’zining qisqartmasi. Birinchi mutaxassislar App Store uchun optimallashtirishga e’tibor qaratdilar, chunki foydalanuvchilar ko’pincha ularda ilovalar va qo’shimcha mahsulotlarni sotib olishadi. Endi ular Google Play, Huawei App, Gallery yoki GalaxyStore kabi barcha do’konlar bilan ishlaydi.
Mahsulot menejeri kim?
Maqolada navigatsiya: Mahsulotni boshqarish ko’nikmalari Qanday qilib product manager bo’lish mumkin? Product va project o’rtasidagi farq nima? Samaradorlik qanday baholanadi? KPI Dasturlar va xizmatl
Brend menejeri kim?
Brend menejeri-brendni rivojlantirish, yangi mahsulotlar/subbrendlarni ishga tushirish bo’yicha uzoq va qisqa muddatli strategiyani ishlab chiqish va amalga oshirishga bag’ishlangan mutaxassis. Brendn
Web-tahlilchi kim?
Maqolada navigatsiya: Asosiy vazifalar Nimani bilishingiz kerak? Malaka darajalari Ijobiy va salbiy tomonlari Muhim fazilatlar Web-tahlil bo’yicha trening Istiqbollar Asosiy maqsad Web-sayt yoki dastu
Сommunity menejeri kim?
Nima qiladi? Kerakli ko’nikmalar Kasb istiqbollari Kasbning ijobiy va salbiy tomonlari? Biznes uchun foydasi Ish uchun vositalar Qanaqa KPI? Ko’nikmalarni qanday tekshirish kerak? Qanday qilib communi
Onlayn marketingdagi atamalar
«Reklama»-bu maqsadli auditoriyani jalb qilish maqsadiga erishish uchun turli xil vositalar va kanallardan foydalanadigan biznesni targ’ib qilish usullaridan biridir. «Brendni shakllantirish» – korxon