Onlayn-konsultant saytda – mijozlar bilan tezkor aloqa uchun qo‘shimcha kanal hisoblanadi. U konversiyani oshirishga, foydalanuvchilar ishonchi va sadoqatini oshirishga, kompaniya yoki buyurtma haqida savollarga tezkor javob berishga va yoqimsiz holatlarni hal qilishga yordam beradi. Onlayn-konsultantning biznes uchun imkoniyatlari haqida batafsil ma’lumot beramiz.
Onlayn-konsultant nima?
Foydalanuvchi ko‘zi bilan onlayn-konsultant bu ekranning o‘ng burchagida paydo bo‘ladigan tugma, unga bosganda chat oynasi ochiladi. Vizualligi jihatidan bu vosita messenjerga o‘xshaydi va bu uning afzalligidir: qanday foydalanishni o‘rganishga hojat yo‘q, hamma narsa intuitiv tushunarli. Bundan tashqari, onlayn-chat orqali muloqot qilish juda oson va ortiqcha harakat talab qilinmaydi – saytda ro‘yxatdan o‘tish yoki avtorizatsiyadan o‘tish shart emas.
Onlayn-konsultantlar ikki xil bo‘ladi: faol va nofaol, foydalanuvchilar bilan o‘zaro ta’sir shakliga qarab. Nofaol onlayn-konsultantlar avtomatik ravishda ochilmaydi, bu holda mijoz o‘zi tugmani bosib, muloqotni boshlashi kerak. Faollari esa, aksincha, foydalanuvchi ma’lum bir harakatlarni bajarganda, muloqotni boshlaydi. Masalan, ma’lum bir vaqt davomida sahifani ko‘rib chiqqanda yoki saytga ma’lum bir platformadan kirganda.
Agar hali mos xizmatni tanlamagan bo‘lsangiz, Jivo’ni sinab ko‘ring – bu mijozlar bilan muloqot qilish uchun ko‘p funksiyali yechimdir. Jivo bilan hech bir xabarni o‘tkazib yubormaysiz, saytning aqlli chati, elektron pochta, mashhur ijtimoiy tarmoqlar va messenjerlar, virtual ATS, telefon aloqa va boshqa imkoniyatlar bilan integratsiyasi tufayli. Jivo vositalari yuzlab kiruvchi xabarlarni qayta ishlashga mo‘ljallangan va har qanday biznes uchun mos keladi.
Onlayn-konsultant qanday vazifalarni hal qiladi
Sayt egalari uchun onlayn-konsultant mijozlar bilan tezkor muloqot qilish, ularning so‘rovlarini, shikoyatlarini qayta ishlash va fikr-mulohazalar olishda yordam beradi. Va bularning hammasi email orqali rasmiy yozishmalardan farqli o‘laroq, tabiiy va shaxsiylashtirilgan formatda amalga oshiriladi, chunki muloqot chat oynasida o‘tadi. Agar operator savollarga batafsil va asosli javob bergan yoki foydalanuvchining muammosini hal qilgan bo‘lsa, qoniqqan mijoz yana qaytib keladi. Bundan tashqari, yozishma davomida qo‘shimcha mahsulot yoki xizmatlarni sotish mumkin.
Jivo bilan siz marketing va sotuvlar uchun yanada ko‘proq vositalarga ega bo‘lasiz. Masalan, hatto o‘zingiz yozgan CRM tizimi bilan ham integratsiya qilish. Shuningdek, boshqa mashhur xizmatlar bilan: Slack, Wix, WordPress, Ecwid, Zapier, Joomla, Woocommerce, InSales. Bu orqali siz turli kanallardan kelgan mijozlar xabarlarini nazorat qilib, foydalanuvchilardan olingan ma’lumotlar va skvoznoy analitika tufayli ko‘proq daromad olishingiz mumkin bo‘ladi. Agar muammolar paydo bo‘lsa, ularga tezkor javob beradigan kechayu kunduz texnik qo‘llab-quvvatlash xizmati mavjud.
Jivo’da sotuvchilar uchun qulay imkoniyatlar mavjud: smartfon orqali ishlash uchun mobil ilova, tashrif buyuruvchilar va chatda yozishmalarni kuzatish, javoblar shablonlari, chet elliklar bilan muloqot qilish uchun 90 ta tilda tarjimon va spamni bloklash. Muloqotni boshlashda javob variantlari bilan faol chatlar muloqotni yanada oson va tabiiy boshlashga yordam beradi. Shuningdek, xodimlaringiz mijozlar bilan telefonda gaplashishi va bir vaqtning o‘zida chatda hujjatlar yoki qo‘shimcha ma’lumotlarni yuborishi mumkin bo‘ladi. Bu bitimlarni tezroq va sifatliroq yopishga yordam beradi.
Jivo sizga xodim xarajatlarini optimallashtirishda ham yordam beradi. Operatorlar ishini baholash orqali siz menejerlarning samaradorligini tahlil qilishingiz va kim yaxshi ishlayotganini, kim ishlamayotganini aniq tushunasiz.
To‘lovlar onlayn-konsultant orqali
Mijozlar buyurtmalarni internet-do‘konda rasmiylashtirishlari shart emas, mijozlaringiz Jivo chatida buni to‘g‘ridan-to‘g‘ri amalga oshirishlari mumkin. Har qanday xodim hisob-fakturani besh soniya ichida chiqara oladi, bu esa CRM, pochta, chat o‘rtasida doimiy ravishda almashishni talab qilmaydi va to‘lov holatini tekshirish zarur emas. Servisda pul mablag‘lari kelgan-kelmaganligini darhol ko‘rishingiz mumkin.
Tranzaksiya Tinkoff Bank orqali amalga oshiriladi. U Visa, Mastercard, Maestro kabi bank kartalari bilan ishlaydi. Agar Apple Business Chat bilan integratsiyani ulasangiz, Apple Pay orqali to‘lovlarni ham qabul qilishingiz mumkin bo‘ladi. Bu iPhone foydalanuvchilari ko‘p bo‘lgan bizneslar uchun eng yaxshi yechimdir – ular operator bilan muloqotda bir bosish orqali buyurtmalar uchun to‘lovni amalga oshiradilar.
Onlayn-konsultant saytingizning konversiyasini, o‘rtacha chekni va sotuvlarni umuman olganda oshirishga yordam beradi, shuningdek, saytning muhim ko‘rsatkichlarini ham. Bu saytga kirish vaqti, chunki foydalanuvchi menejer bilan yozishmalar olib boradi va saytda uzoqroq qoladi. Shuningdek, ko‘rib chiqish chuqurligi va ichki o‘tishlar soni ham oshadi, chunki foydalanuvchi muloqot davomida operator yuborgan havolalar orqali o‘tib turadi.